FLIPP / FLOPP

Dagens tråd är GINA TRICOT

Som alla säkert vet så är Gina tricot en klädesaffär för tjejer. Där alla tonåringar går och köper kläder. Fast inte jag. Sist jag var där var för 2 år sedan och som alla tjejer trodde jag att Gina var en av de bästa klädesaffärerna som man kan köpa billigt! Men tills jag insåg att hur DÅLIG Kvalité på deras kläder är. Efter att ha köpt 1 par jeans, 1 Cardigan som jag betalade för 500 kr så går de sönder efter en vecka! Jeansens knapp trillar av + min rumpa syns. Cardigans knappar plopp.. borta och tråderna för cardigan går av. Det är ju värdelöst för min del!

Alla bloggerskor tycker att Gina är nytt och fräscht. Såklart de har fina kläder men för min del är de inte värda ett dugg! DÅ alla följer deras trender och deras stil Nästan hela Sverige har Gina Tricots kläder.

Så flop för mig och jag kommer aldrig köpa något där igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0