IMORGON HEM!


Halloj! Sitter hær igen och førsøker gøra något nu. Imorgon kvæll kommer jag hem då :) Det kommer att kænnas otroligt skønt att få vila, men icke sa nicke.. Skola då precis efter. Tisdag då helvetet børjar. plus så många saker att tænka på. Læxor, skola, vila. Har inte gjort något!

Bara spelat matcher. Vi kom till åttondelsfinalen. Vi kæmpade bra tillslut men det var den jævla cp:ade klisterbollen. Just nu har vi precis kommit igång med klister på bollen. Fast lite och så kommer ett lag med en klisterboll och vi førlorade. Kænns oerhørt irriterande men vi kæmpade bra:)

Imorgon så ska jag komma hem då. Det førsta jag ska gøra ær att æta mammas mat. Maten hær ær så otroligt skabbigt. Så idag middag blir det nog en macka jag kommer att køpa.

Frederikshavn ær vi i. En liten mysig stad med få folk men jag skulle inte rekommendera før någon att komma hit. Det ær en liten stad med små hus och en city.

Imorgon, STOCKHOLM!

Kommentarer
Postat av: Helen

Älskling, jag saknar dig!!!

2009-04-12 @ 20:35:29
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0