orkar

Sitter här och försöker råplugga Spanskan. Min lärare sa att jag kanske skulle ha provet imorrn för att jag är inte där när vi ska ha ett prov och här försöker jag plugga till det men kommer ingen vart.. har hållt vid ett ord nu i en halvtimma som vill inte fastna i mitt huvud.

wellwell, idag shr det varit min första dag i skolan sedan påsklovet. Kändes ganska bra men sjuktr trött nu efter allt vilandet, eller snarare inget vilandet. Fick vakna nästan runt 6-7 varje dag på cupen. Men frukosten var väl ganska god. BUFFÉ! Men nu när jag ska vakna 3 ggr / vecka halv sju känns lite jobbigt. Men tänk, 2 månader kvar och sedan är jag i Kina och ahr det så skoj.

Men det possitiva med skolan är att få se sin underbara bästis Anna. Saknat henne oerhört mycket. Annars har det rullat fram och halvfyra slutade vi. Jag fick åka in till stan och så hittade jag ett par jeans för 60 spänn som är ubersnygga! CM såklart :) Ni får se den senare :) Men stolt är man väl lite :)

Fyra paragrafer nu och nu ska jag väl fortsätta plugga vidare men kommer ingen vart. Skola imorgon då och om två dagar är det HELG! Tider flyger, Vill att skolan ska vara slut, då sommarn kommer och shortsen på. Imorgon ska jag till stan för att köpa present till min syster som fyller år imorgon.. Lite sent ute men what the hell. Vi kör på det.

SEEYA!

En dag med Anna då vi hade det så jäkla kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0