DAGENS PLANER

Hejsan! Nå, dagen har väl spenderats som vanligt i skolan. 5 dagar i veckan. Det är så roligt så.. Hade också läxaquizen idag. Som vanligt så har jag fått fel på den sista frågan vilket jag är väldigt sur för.. Hoppas på ett MVG. HOPPASHOPPAS.

Sedan så åkte jag in till stan för att köpa ett par ursnygga strumpbyxor. Svart på framsidan och beige på baksidan.  De sa att de hade tagit slut men jag la undan ett par och jag hittade inte de. Sedan så fanns mina och jag är väldigt tacksam nu. Men väldigt förvirrandet. Sedan åkte jag hem och så åt jag lax och VALNÖTSGLASS! Otroligt gott.

Och just nu sitter jag här och bloggar på lite. Ska göra om designen helt. Detta var bara ett exempel fast jag har inga besökare just nu. Bara jag. Vi får väl se om jag ska fortsätta blogga här. Men ska börja träna för mig själv nu. Känner mig väldigt mätt och tjock. Så lite träning får det väl bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0