INGET

Hellu mina tre besökare!

Sitter här och stirrar framför TV:n    Vilket program, jo 2 and a half men! Såklart. Ny episod. Kl: 21:00 - 22:00 sedan är det Project Runway. Fast jag behöver lite sömn jst nu. Nu när det har just blivit sommartid. Fick 5 timmars sömn och jag hoppas att jag somnar inatt då jag måste vakna 6:30.

 , ÄNTLIGEN är man klar med sin 3 sidor lång uppsats om Franska & Amerikanska revolutionen. Känns otroligt skönt och jag hoppas då på ett MVG också nu när vi har fått en ny lärare. Jag är också snart klar med Craft läxan. VIlle bara säga det för att dessa har tagit mig så lång tid att göra :)

Wellwell, ska fortsätta kolla på vår nya 40tums TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0